Your cart is empty!
View Cart Checkout
Cart subtotal: € 0,00

VEELGESTELDE VRAGEN


Tijdens het shoppen

Waar kan ik informatie over het artikel vinden?
Bij de productinformatie kun je informatie vinden over het artikel.

Het artikel is uitverkocht, komt deze nog terug?
Dit kunnen wij niet altijd beloven. We doen ons uiterste best om de populaire items weer op voorraad te krijgen. Vraag het ons en wij kunnen je hier meer over vertellen.

Kan ik artikelen alvast reserveren?
Helaas is dit niet mogelijk. We willen dat de artikelen voor iedereen beschikbaar blijven.

 

Bestellen en betalen

Hoe kan ik een artikel bestellen en betalen?
Heb je een item gevonden die je graag wilt hebben? Selecteer een maat en klik op BESTEL. Hierna kun je gewoon verder shoppen door op de button TERUG NAAR DE WINKEL te klikken. Je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door rechtsboven op het winkelwagentje te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze voor jou gereserveerd zijn.

Als je uitgeshopt bent, klik dan rechtsboven op het winkelwagentje om naar jouw items te gaan. In de shopping bag kun je eventueel de aantalen en/of maten nog aanpassen.
Klik vervolgens op de knop AFREKENEN.
Je belandt nu op de betaalpagina. Hier kun je op één pagina al jouw gegevens invullen.

Heb ik een account nodig om te shoppen bij Modejunkies?
Nee, maar dit kan wel. Dit scheelt als je de volgende keer terugkomt om te shoppen. Je gegevens worden opgeslagen en je hebt een overzicht van je reeds bestelde items en bestelstatus.

Zijn mijn gegevens veilig bij jullie?
Ja! Wij gaan zeer vertrouwd met jouw gegevens om en zullen deze niet doorspelen aan derden.

Wat is jullie rekeningnummer?
Ons rekeningnummer is NL11 RABO 0159 5987 10 t.n.v. Modejunkies

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kan bij Modejunkies betalen met Ideal, Afterpay, Paypal en MisterCash.

Is het veilig om via jullie site online te betalen?
Ja! Voor het betalen van de bestelling maken wij gebruik van Sisow Epay. Sisow is een dienstverlener voor het verwerken van online betalingen. Wanneer de betalingsgegevens ingevoerd moeten worden, word je automatisch naar onze betaalpagina op de site van Sisow geleid.
De uitwisseling van gevoelige informatie gebeurt via een beveiligde verbinding.

Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol is verwerkt?
Zodra de bestelling bij ons is ontvangen, sturen wij een email naar jou met daarin de gegevens van jouw bestelling.

Verzenden

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Op werkdagen worden de bestellingen tot 15:00 uur verzonden. Als je voor 15:00 uur bestelt, wordt het pakketje dus dezelfde dag nog verzonden! Met wat geluk en medewerking van de postbezorger heb je het de volgende dag in huis.
Als je in het weekend een bestelling plaatst, wordt het pakketje op maandag verzonden. Op woensdag zijn wij gesloten en worden er geen pakketjes verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden wereldwijd! De verzendkosten worden zichtbaar wanneer je het desbetreffende land selecteert. Dit kun je in jouw winkelwagentje doen.
De standaard verzendkosten voor Nederland zijn €4,95. Voor België is dit €9,-.
Bij bestellingen boven de €75,- zijn de verzendkosten gratis voor inwoners van Nederland!

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Wij verzenden onze musthaves wereldwijd!

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, bij de bestelling kun je kiezen voor een ander afleveradres.

 

Retouren

Ontvang ik mijn geld terug als ik de bestelling retour stuur?
Binnen 14 dagen ontvang je het aankoopbedrag terug op jouw rekening. Kijk voor meer informatie bij retouren.